بنام حضرت حق
با عرض سلام و احترام خمت دوستان عزیز . این وبلاگ جهت ایجاد ارتباطی صمیمی و دوستانه با شما عزیزان افتتاح گردیده تا بتوانیم در فضایی آرام و بدور از دلمشغولی ها و تنش های معمول،با شما عزیزان درباره موضوعات مختلف ازقبیل فرهنگ، هنر،سیاست ومباحث علمی روز به بحث و گفتگو بنشینیم .امید است که با یاری شما همتباران ارجمند و به مدد اذهان پویا و افکار سیالتان گامی در جهت افزایش سطح ارتباط و اتحاد و همبستگی برداریم و غبار روزرگار را به قدر بضاعت ناچیمان از آیینه زندگانی بزداییم.
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم